Khamis, 19 Mei 2011

PELIK TETAPI BENAR

HOTEL INDAH LAGI MEWAH






nota:
pelik tetapi benar
dalam hotel mewah ini
maksiat tidak pernah berlaku
maksiat hanya berlaku
di hotel pak pong di chow kit







DARI ARKIB : 25 April 2010

MAUT JATUH APARTMEN ELAK DITANGKAP KHALWAT
- berita hairan

KUALA LUMPUR: Hanya kerana mahu mengelak ditangkap berkhalwat, seorang pemuda terbunuh selepas terjatuh dari rumah sewa teman wanitanya di tingkat lima Apartmen Jelutong, Selayang Heights, di sini awal pagi semalam.

Dalam kejadian jam 1.40 pagi itu, mangsa yang berusia 21 tahun dan masih menuntut di Kolej Komuniti Selayang dikatakan cuba mengelak ditahan dengan melarikan diri melalui tingkap sebaik pintu rumah diketuk sepasukan pegawai pencegah maksiat dari Jabatan Agama Islam Selangor (Jais).

Bagaimanapun, pemuda itu dipercayai tergelincir ketika cuba meniti tembok luar bangunan yang licin sebelum terjatuh dan mayatnya ditemui terperosok dalam longkang di tingkat bawah pangsapuri berkenaan.

Timbalan Ketua Polis Daerah Gombak, Superintendan Rosly Hassan, ketika dihubungi mengesahkan kejadian itu dan memaklumkan pelajar terbabit mati di tempat kejadian akibat kecederaan parah di kepala dan beberapa bahagian badan.


MATI JATUH BANGUNAN ELAK DI CEKUP KHALWAT - tiewnama

KUALA LUMPUR: Seorang bekas anggota polis maut selepas terjatuh dari tingkat 16 sebuah hotel di ibu negara ketika cuba mengelak daripada dicekup sepasukan anggota Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur (JAWI) yang melakukan operasi cegah maksiat di hotel berkenaan awal pagi ini.


Ketika cuba melarikan diri melalui tingkap biliknya yang terletak di tingkat 16 hotel itu di mana dia menginap dengan pasangannya, mangsa yang berumur 49 tahun itu terjatuh di beranda tingkat lima bangunan dalam insiden kira-kira jam 2 pagi itu


Ketua Polis Daerah Dang Wangi, Asisten Komisioner Zulkarnain Abdul Rahman yang dihubungi Bernama hari ini mengklasifikasikan kematian itu sebagai mati mengejut.

Beliau berkata, mangsa mati serta-merta di tempat kejadian dipercayai akibat mengalami kecederaan parah di bahagian kepala.

Mayat mangsa dihantar ke Hospital Kuala Lumpur (HKL) untuk bedah siasat.

Zulkarnain berkata, pihak JAWI mengambil keterangan daripada pasangan mangsa yang dipercayai janda berumur lingkungan 40-an untuk membantu siasatan dan beliau enggan mendedahkan identiti pasangan terbabit.

SUSAH IKUT AGAMA ISLAM INI…...

SAMPAI MATI … ORANG KENA PAKSA PERGI SYURGA…

. TAK NAK PERGI SYURGA TAK BOLEH KE?......

…. BOLEH PAKSA SAMPAI MATI UNTUK PERGI SYURGA….

TAKUT ORANG KAPIR BILA BACA BERITA INI…...

YANG PELIK TU… MENTERI KAKI RASUAH…. MENTERI KAKI ROGOL…. TAK BERANI DEKAT PULAK….

KES BUNUH ALTANTUYA… TAK BERANI KOMEN APA-APA…...

KES KOMISEN KAPAL SELAM… TAK KATA APA APA PUN….

... ASIK ASIK KHALWAT......

... HARI MERDEKA TANGKAP KHALWAT.....

... HARI VALENTINE TANGKAP KHALWAT......

.... HARI TAHUN BARU TANGKAP KHALWAT......

... SEMUA YANG DI TANGKAP... ORANG MISKIN.....

... YANG KAYA...DALAM HOTEL MAHAL... KENA HALAU KALAU DTANG.....

...ORANG KAYA DALAM KONDO MEWAH...KAT GATE PUN TAK LEH MASUK......

... SUSAH JADI MISKIN... NAK PANCUT PUN ADA YANG KAWAL....

…. LECEH ADA PEGAWAI POTONG STIM….


BERITA YANG HENDAK KITA BACA

CIIIT PANDDY KUTTY




KESAL BANYAK KES DADAH LIBATKAN ORANG MELAYU
- meloya

SHAH ALAM 18 Mei - Seorang hakim Mahkamah Tinggi di sini hari ini melahirkan kekesalannya apabila melihat banyak kes dadah di negara ini melibatkan orang muda berketurunan Melayu dan beragama Islam.

Hakim Datuk Abd Rahim Uda berkata, orang Melayu telah dididik sejak kecil bahawa dadah itu adalah haram kerana ia seperti perbuatan membunuh diri yang sememangnya tidak dibenarkan dalam agama Islam.

"Masalahnya kita orang Islam tetapi tidak menghayati apa erti Islam sebenarnya. Islam menekankan bahawa yang utama ialah ilmu dan apabila ilmu tiada kita main-mainkan hukum agama.


KESAL BANYAK KES MAHKAMAH HAKIM MELAYU MENIPU - melayu

SHAH ALAM 18 Mei – Awang bin Sudin di Mahkamah Tinggi Jalan Duta di sini hari ini melahirkan kekesalannya apabila melihat banyak kes kes hakim menerima rasuah dan hakim menyalah guna kuasa dalam negara ini yang melibatkan hakim tua berketurunan Melayu dan beragama Islam.

Awang bin Sudin berkata, orang Melayu telah dididik sejak kecil bahawa rasuh dan salah guna kuasa itu adalah haram kerana ia seperti perbuatan membunuh diri yang sememangnya tidak dibenarkan dalam agama Islam.

"Masalahnya kita orang Islam tetapi tidak menghayati apa erti Islam sebenarnya. Islam menekankan bahawa yang utama ialah ilmu dan apabila ilmu tiada kita main-mainkan hukum agama.

Awang bin Sudin dari Kuala Jerai telah berkata demikian di luar mahkamah sateah dia mengikuti perbicaraan kes liwat Anwar Ibrahim.

INI BUKAN BERITA LAWAK

INI LAPORAN BERITA




JIKA DEDAH IDENTITI , POLIS DITUDUH BERPOLITIK - meloya

Timbalan Ketua Polis Negara, Abu Bakar berkata tiada keperluan dari segi undang-undang bagi pihaknya untuk mendedahkan identiti pelaku dalam video seks yang didakwa membabitkan pemimpin sebuah parti pembangkang.

Katanya, kes tersebut disiasat mengikut Seksyen 292 Kanun Keseksaan yang menjurus kepada keselahan mengedar dan mempamer video lucah, di mana tiada keperluan di pihak polis untuk mendedahkan identiti pelakunya.

"Tiada keperluan undang-undang untuk mendedah pelakunya. Jikalau kita mengambil tindakan yang lebih daripada had undang-undang, kita akan dituduh pula terlibat di dalam politik."

UMANG AAAIIII…. JUJUR NYA MAT MATA INI……

INI MAT MATA DARI MANA?......

…. BETUL KE MAT MATA INI TIDAK BERPOLITIK….…

SEMINGGU SEKALI MATA INI AKAN BERCAKAP TENTANG VIDEO INI….…

MINGGU INI MAT MATA INI KATA – PELAKON TELAH DI KENALI…...

MINGGU DEPAN… KENYATAN YANG VIDEO INI TULIN…...

. MINGGU DEPAN DEPAN… VIDEO INI HANTAR KE KOREA…...

MINGGU DEPAN DEPAN DEPAN… VIDEO INI HANTAR KE AMERIKA….

KEMUDIAN TIAP MINGGU VIDEO INI AKAN DI HANTAR KE NEGARA BARU…..

...ADA 105 NEGARA DI BAWAH BANGSA BANGSA BERSATU......

... 105 MINGGU MAT MATA INI AKAN BECAKAP DI MEDIA......

..INI UNTUK MEMASTIKAN MAT MATA INI AKAN TERUS BERCAKAP DI MEDIA….…

INI UNTUK MEMASTKAN RAKYAT MALAYSIA TAK LUPA TENTANG VIDEO BOROI INI…. ..

..BILA PARLIMEN DI BUBAR…...

...MAKA AKAN KELUAR LAH KENYATAAN MAT MATA INI BAHAWA LELAKI ITU IALAH ANWAR IBRAHIM…...

LANCOW TAK BERPOLITIK….

Tiada ulasan: