Sabtu, 14 Julai 2012

GEMPAR !!! Tahniah Warga Felda, Anda dapat Lagi Habuan

Berita ini khas untuk makcik dan pakcik felda yang tegar menyokong umno, jugak artikel ini ditujukan khas untuk budak-budak felda yang tak habis-habis kene tipu dengan PM, dengan umno.

Tahniahlah sebab dah dapat "durian runtuh " dari najib, rezeki ALLAH nak bagi, itu pun kalau tidak didesak, takde la najib takut dan antah dari sumber mana korek duit tabur bagi pada orang felda.

Cuma yang najib tak cakap, duit tu sebenarnya bukan dari poket dia, jadi tak ade sebab sangat la kan nak cium tangan najib tu. lain la kalau duit tu dari poket dia, yang najib dengan orang umno nak belagak sangat entah la kenapa.

Melalak-lalak orang umno sebelum ni, terutama pencacai umno, bila FGVH disenaraikan dalam bursa saham, mencanak naik nilainya "sekejap"

Puak pencacai umno yang tak reti apa benda ni bersorak-sorak macam "monkey dalam Sarkis", tak tahukah normal la, mana-mana saham mula masuk akan naik sebab jadi tumpuan. tapi sekarang apa dah jadi.

Tengok bawah nei dulu.









Ok , kita dah tengok dah video najib melalak-lalak depan makcik dan pakcik felda , sekarang dengan bangganya kita persembahkan pulak statistik bawah ni untuk makcik dan pakcik felda pulak.

Tiada ulasan: