Khamis, 7 April 2011

MACAM UBI DENGAN PENGGALI

INI MUKA BIK MAMA BETINA


nota:
kalau tak pakai kaca mata
akan saheh bahawa bik mama
dan carpet man ini adalah
abang adik




AJEN PERMAIDANI DEEPAK NAFI DAKWAAN RAJA PETRA
- mikini

Seorang ahli perniagaan berprofil rendah yang pernah dikaitkan dengan kes bunuh wanita Mongolia dan hubungannya dengan keluarga perdana menteri Najib Razak tiga tahun lalu, hari ini muncul di khalayak untuk mempertahankan keluarga dan perniagaannya.

Pengedar permaidani dan ejen hartanah Deepak Jaikishan mendakwa tulisan terbaru blogger Raja Petra Kamarudin dalam Malaysia Today semalam sebagai satu fitnah dan pembohongan.

“Pertama, adalah benar saya kenal Najib Razak dan isterinya Rosmah Mansor.
“Saya pembekal permaidani dan produk-produk hiasan dalaman sejak beberapa tahun lalu. Apa yang dikatakan dalam Malaysia Today mengenai saya adalah tidak benar,” katanya pada sidang media di sini petang ini berhubung tulisan di bawah tajuk “ Carpetman, bagman, toyboy has been bagged”.

Ahli perniagaan itu mengaku memang benar syarikatnya pernah memperoleh pinjaman RM600 juta dari Kuwait Finance House untuk disalurkan ke dalam pelaburan-pelaburan hartanah di luar Malaysia selain perniagaan permaidani keluarganya, dan kini pinjamanannya berjumlah RM200 juta.

Deepak berkata beliau seorang ahli perniagaan yang tidak memihak mana-mana parti politik atau cenderung kepada elit politik bagi mendapatkan faedah kewangan.

Malah beliau juga menafikan tulisan Malaysia Today bahawa beliau memainkan peranan dalam ‘membisukan’ penyiasat persendirian P. Balasubramaniam dalam kes berkaitan dengan pembunuhan wanita Mongolia Altantuya Shaariibuu dan kes liwat Ketua Pembangkang Anwar Ibrahim.

BILA TENGOK MUKA CARPET MAN BARU SEDAR.......

...TERBUKTI SAHEH HADIS RAJA PETRA….

TENGOK BETUL BETUL….…

MUKA CARPET MAN INI SAMA MACAM MUKA BIK MAMA….…

…. DEEPAK IALAH MUKA BIK MAMA YANG BETINA….…

ROSMAH TU MUKA BIK MAMA YANG JANTAN…...

TAK CAYA …....

... CUBA TENGOK GAMBAR INI LAMA LAMA….


AWAS BERJAGA JAGA

PERGI BAJU HITAM - PULANG BAJU PUTIH



nota:
marilah kita sesama kita
ingat mengingatkan betapa
bahayanya negara kita ini

pm negara ini terlibat dalam kes bunuh
para menteri suka melihat filem porno
ada menteri rogol amah
ada menteri rogol kanak kanak
ada janda mengakui anak dara
yang boroi berlakun filem

yang jujur hanya flom
tak segan mengagui diri sebagai fat lady of malaysia



TAKZIAH : BAWA KAIN PUTIH KALAU DISIASAT SPRM
– harakah daily

Ahli-ahli Parlimen Pakatan Rakyat kesal dengan kejadian yang berlaku ke atas seorang pegawai kastam yang bertugas di Pelabuhan Klang yang ditemui mati ketika dalam siasatan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) di sini, hari ini.

Sambil menyuarakan rasa kesal dengan kejadian yang tidak sepatutnya berlaku itu, mereka juga turut mengambil kesempatan merakamkan ucapan takziah kepada keluarga Allahyarham di atas kematiannya yang agak tragis.

Ahli Parlimen Shah Alam (PAS), Khalid Samad berkata, kematian Allahyarham menimbulkan satu tanda tanya yang sama juga dengan mendiang Teoh Beng Hock kerana ia dilaporkan terjatuh ketika dalam proses siatan SPRM.

Menurut beliau, perkataan terjatuh memberikan gambaran tidak sengaja, tetapi yang menimbulkan tanda tanya, yang dikatakan terjatuh itu bukan kanak-kanak tetapi orang dewasa.

"Kalau kanak-kanak yang jatuh mungkin benar tidak sengaja kerana melompat dan sebagainyaƂ tetapi kalau orang dewasa, ini mungkin kerana terpaksa melompat atau ditolak," katanya ketika mencelah perbahasan yang sedang disampaikan oleh Ahli Parlimen Indra Mahkota (PKR), Azan Ismail, pada persidangan Dewan Rakyat, hari ini.

"Kejadian terbaru ini jelas akan lebih menghakiskan lagi kepercayaan rakyat terhadap SPRM. Secara kebetulannya pula mangsa dan SPRM adalah sama-sama dari agensi penting kerajaan yang sama-sama terlibat dengan tugas penguatkuasaan undang-undang," katanya.

Sementara itu, Ahli Parlimen Sungai Petani (PKR), Datuk Johari Abdul ketika bangun mencelah berkata, kejadian terbaru itu ternyata bukan sekadar menghakiskan lagi kepercayaan rakyat terhadap SPRM, tetapi menjadikan SPRM bukan lagi agensi yang boleh diharapkan lagi untuk melakukan penyiasatan, tetapi tempat kematian.

"Selepas ini kalau ada sesiapa lagi yang akan disiasat oleh SPRM termasuk ahli-ahli Parlimen sendiri mestilah turut membawa bersama kain putih," katanya sinis.

Ahli Parlimen Balik Pulau, Mohd Yusmadi Mohd Yusoff yang juga dari PKR ketika bangun untuk turut memperkatakan perkara itu turut bersetuju dengan hujahan tersebut, tetapi dihalang oleh Yang Dipertua Dewan Rakyat untuk diperkatakan dengan lebih jauh.

Sebelum itu, kesemua ahli Parlimen terbabit turut gagal untuk memperkatakan perkara itu dengan lebih jauh kerana dihalang keras oleh beliau, atas alasan perkara itu menyimpang dari tajuk perbahasan.

Ketika membangkitkan perkara itu, mereka turut diganggu oleh wakil BN yang membawa gambaran kejadian itu adalah kejadian amat kecil kepada mereka dan tidak perlu dibangkitkan di Dewan Rakyat.

NOTA:
semua ini boleh selesai dengan enteng
parlimen luluskan akta baru
semua sisatan wajib dilakukan di bangunan bawah tanah

akta ini akan memberi peluang kepada
kontrektor bumiputera kelas f
untuk membuat bangunan tambahan
diksemua pejabat sprm dan balai polis

sebelum banguan ini siap
sesiapa saja yang akan di soal siasat
oleh sprm wajib memakai payung terjun

juga semua aras bumi bangunan sprm dan balai polis
hendaklah dilapuik dengan tilam dunlopilo


SEMUA BIKIN TIPU

ROH DATANG MENUNTUT NYAWA





PEGUAM SPRM DAKWA SAKSI BERBOHONG DISEKSA MENTAL
- berita hairan

Muhammed Shafee Abdullah yang mewakili Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) hari ini mendakwa anggota Majlis Perbandaran Kajang, Tan Boon Wah, berbohong beliau diseksa secara mental dan psikologi oleh pegawai SPRM.

Isu itu timbul apabila Tan didakwa tidak memasukkan kenyataan itu dalam afidavit berhubung saman yang difailkan ke atas SPRM, Selangor pada 22 Julai 2009 di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur.

"Afidavit itu hanya mempersoalkan temu bual yang dibuat ke atas Tan dalam tempoh masa 17 jam yang melebihi waktu pejabat dan tidak memasukkan kenyataan Tan diseksa oleh pegawai SPRM, seolah-olah perkara itu tidak pernah berlaku," katanya pada prosiding Siasatan Kematian Teoh Beng Hock di sini.

PEGUAM BANGANG….…

SAPA NAK PERCAYA CAKAP BANGANG NI….…

BELUM PUN ABIS BERCAKAP… SATU LAGI TERCAMPAK MATI…...

KALAU INI BUKAN BUKTI… APA NAMA MAYAT INI….…


PENJELASAN SPRM BERHUBUNG KEMATIAN PEGAWAI KASTAM – harakah daily

Berikut adalah penjelasan daripada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysian (SPRM) yang dihantar kepada Harakahdaily berhubung kematian seorang pegawai kastam pagi tadi.

Pada hari ini, 6 April 2011 di antara jam 10.15 pagi hingga jam 10.20 pagi satu kejadian telah berlaku di bangunan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Jalan Cochrane, Kuala Lumpur dimana seorang individu telah ditemui meninggal dunia.

Individu yang ditemui meninggal dunia ini dikenal pasti sebagai Ahmad Sarbani Mohamed, 56, seorang Penolong Pengarah Kastam daripada Jabatan Kastam Diraja Malaysia, Selangor.

SPRM mengesahkan bahawa penama berkenaan adalah di antara pegawai Kastam yang telah ditahan pada 1 April 2011 jam 1.00 tengahari di Pejabat Kastam Pelabuhan Utara, Pelabuhan Kelang.

Penama tersebut setelah membantu dalam siasatan yang melibatkan operasi 3B iaitu satu siasatan berkaitan kesalahan di bawah Akta Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia 2009, telah dilepaskan melalui jaminan pada hari Sabtu 2 April 2011 jam 12.30 tengahari.

Penama tersebut telah pun meninggalkan pejabat SPRM Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur selepas dilepaskan melalui jaminan tersebut.

Pada hari ini, Rabu 6 April 2011 jam 8.26 pagi, penama berkenaan telah datang ke Pejabat SPRM Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur bersendirian dengan menunggang sebuah motorsikal.

Penama ini telah meminta untuk berjumpa dengan pegawai penyiasat bagi berbincang mengenai kes terhadapnya.

Oleh kerana pegawai-pegawai sedang bermesyuarat maka penama berkenaan telah menunggu di lobi pejabat sehingga jam 9.30 pagi.

Penama tersebut kemudian telah diiringi oleh seorang pegawai ke bilik pejabatnya untuk mendapatkan pegawai penyiasat menemui penama tersebut.

Pegawai yang mengiringi penama tersebut telah berada bersamanya dalam bilik pejabat pegawai berkenaan.

Pada jam lebih kurang 10.15 pagi, pegawai yang mengiringi beliau telah meninggalkan penama tersebut di pejabatnya dan keluar sebentar pergi mendapatkan pegawai penyiasat.

Dalam beberapa minit kemudian, pegawai tersebut telah kembali ke pejabatnya dan mendapati penama berkenaan tiada dalam bilik berkaitan.

Setelah mencari dalam kawasan pejabat, seorang pegawai telah terlihat satu tubuh manusia terlantar di tingkat 1 bangunan pejabat ini.

SPRM telah pun memaklumkan kejadian ini kepada keluarga simati dan pihak pengurusan jabatannya serta menyerahkan perkara ini kepada pihak Polis untuk mengambil sebarang tindakan.

nota:
dari penjelasan ini amat jelas lagi terang
pegawai sprm telah meninggalkan pegawai kastam
dalam bilik pejabatnya untuk beberapa minit sahaja
apabila pegawai sprm ini masuk kembali ke dalam bilik
pejabat ini – pegawai kastam telah hilang

tetiba mayat ditemui sudah sejuk

saheh !
bangunan sprm ini ada hantu

kalau bukan hantu
macam mana boleh mati


nota:
sila hantar bomoh ke semuan bangunan sprm



TIPU JANGAN TAK TIPU


nota:
abis melayu kena tipu
pagi ditipu meloya
tengah hari ditipu cukong
petang ditipu bik mama
malam ditipu rtm










KEMATIAN PEGAWAI KASTAM DISIASAT SEBAGAI KEMATIAN MENGEJUT
- meloya

KUALA LUMPUR 6 April - Polis menyiasat kes seorang penolong pengarah kastam Selangor, yang ditemui mati di tingkat satu, pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Wilayah Persekutuan di Jalan Cochrane di sini hari ini, sebagai kematian mengejut.

Ketua Polis Kuala Lumpur, Zulkifli Abdullah berkata, siasatan awal Unit Patologi Forensik mendapati Ahmad Sarbani Mohamed, 56, yang ditemui dalam keadaan tertiarap di gelanggang badminton di Tingkat 1 bangunan itu, mengalami kecederaan di kepala.

…. KAUM KELUARGA HEBOH MENAFIKAN ARWAH INI MEMBUNUH DIRI…..

KAUM KELUARGA HEBOH MENGATAKAN SI ARWAH ORANG WARAK….…

SATU DUNIA TAHU SI ARWAH JATUH DARI TINGKAT TIGA….…

.AKHBAR MELOYA INI LAPOR MATI MENGEJUT…...

...KEPALA BANA PUNYA AKHBAR......

SEDARLAH ORANG MELAYU…. BERTAHUN TAHUN KENA TIPU….…

…. TAK SEDAR SEDAR… TAK FAHAM FAHAM….….

DAH MATI TERTIARAP NANTI…. DAH TERLAMBAT….…

...TAK TERTIARAP ... BARU NAK SEDAR?.......

nota:
pelik juga mati jatuh
dari tingaklat tiga?

macam mana boleh jatuh?

ini mesti lantai runtuh
ini mesti bangunan yang
dibuat oleh kontrektor
yang buat stadium di kt
kah kah kah
kalau tidak kontrektor
yang buat jamban tn gantung
di kuala dipang



LAGI CERITA SPRM

Facebook Zunar Kartunis:

SURUHANJAYA BENG HOCK: Suruhanjaya diberitahu pegawai2 SPRM sdg main ping pong dlm ofis pula masa tangkapan Beng Hock

WOIT !!! MATI LAGI


Seorang pegawai kastam mati jatuh dari tingkat tiga ketika disoal siasat oleh
SPRM.

Siasatan ini bersangkutan dengan berbilion ringgit duit cukai yang tidak dibayar.

Jangan lupa kepada kes Teoh Beng Hock. Teoh juga mati jatuh ketika disoal siasat.

Pada masa ini kes Teoh Beng Hock masih belum ditemui siapa yang bertanggung jawab
diatas kematian Teoh. Suruhanjaya Diraja sedang bersidang untuk menyelesaikan kes Teoh Beng Hock.

nota:
satu trend
siasat sampai mati

Tiada ulasan: