Selasa, 29 Mac 2011

LIHAT DAN PANDANG - BERITA BDERGAMBAR

SAMPAI KIAMAT AKAN MEMBENCI GEROMBOLAN


nota:
sampai kiamat tak akan mengundi gerombolan
sampai kiamat tak akan memyokong mat mongol
sampai kiamat tak akan percaya utusan meloya
sampai kiamat tak akan percaya rtm


nota:
sampai kiamat akan membenci tambi
sampai kiamat akan membenci mat mongol
sampai kiamat akan membenci lidah kontot




nota:
perhimpuan haram
siapa yang berucap di perhimpunan haram ini?





KAPIR LEBIH MULIA LAGI

KAPIR MENENTANG ROGOL



nota:
perogol melayu islam
yang kena rogol kanak kanak melayu islam
yang kena tangkap china kapir
yang kena penjara china kapir

pelik tetapi benar
ilah dia pemerintahan sunnah wal rasuah


DEDAH VIDEO SEKS TINDAKAN JIJIK, KATA MAJLIS RUNDINGAN BUKAN ISLAM
– minsider

KUALA LUMPUR, 28 Mac – Majlis Perundingan Malaysia Agama Buddha, Kristian, Hindu, Sikh dan Tao menggesa kerajaan mengambil tindakan tegas ke atas mereka yang bertanggungjawab terhadap pendedahan rakaman video seks minggu lalu, yang didakwa melibatkan Anwar Ibrahim.

Anwar telah pun menafikan dakwaan itu.

Presidennya Rev. Dr Thomas Philips berkata, perkembangan itu meletakkan negara pada peta kerana sebab-sebab yang berbeza.

PENGANUT YANG BUKAN ISLAM PUN MERASA JIJIK…...

MACAM MANA MAT MONGOL BOLEH ARAHKAN TAMBI BUAT KERJA INI…...

MACAM MANA LIDAH KONTOT KATA zKERJA JIJIK INI OKAY…...

APA PUNYA ISLAM MACAM INI.......

....INI BUKAN ISLAM… INI KAPAL SELAM….

nota:
pelik tak?
malikul sembab tak berkata sepatah pun
kerna malikul tahu yang kena tibai kes
ini ialah mat mongol



INI SATU INDUSTRI













SAMAN TRAFIK DI MALAYSIA BUKAN UNTUK MENGURANGKAN KADAR KEMALANGAN


Oleh ExPet

Kenapakah polis Malaysia sanggup menyorok di dalam semak atau di atas pokok demi untuk memerangkap kesalahan trafik oleh pengguna jalanraya? Tujuannya ialah supaya pengguna jalanraya terus memandu laju supaya saman dapat dikeluarkan. Jika pengguna jalanraya mendapat maklumat di mana kamera diletakkan, pengguna jalanraya akan memperlahankan kenderaan mereka dan tiada kesalahan trafik dilakukan, maka tiada saman boleh dikeluarkan.

Sudah jelas lagi bersuluh bahawa penguatkuasaan undang-undang trafik ini tiada kena mengena tujuannya dengan keselamatan rakyat seperti untuk mengurangkan kemalangan. Sebaliknya tujuannya ialah untuk memerangkap kesalahan trafik yang dilakukan oleh rakyat.

Di kebanyakan negara, pengguna jalanraya tahu di mana kamera diletakkan dan pihak polis trafik tidak menyorok di dalam semak atau atas pokok. Malah, di negara seperti Britain, hampir separuh dari jumlah kamera ini dikatakan dummy sahaja. Walaupun bukan kamera yang benar-benar berfungsi, tetapi tujuannya sudah tercapai - iaitu untuk membuatkan pengguna jalan raya memandu dengan berhati-hati dan mengelakkan kemalangan.

Teknik sedemikian tidak akan dilakukan oleh kerajaan Malaysia kerana tujuan mereka melaksanakan undang-undang bukannya untuk memberi keselamatan dan kesejahteraan kepada rakyat, tetapi untuk menambahkan hasil pendapatan mereka.

Apabila hari cuti persekolahan, polis trafik gemar memerangkap kesalahan trafik di atas jalanraya di depan sekolah. Ini kerana jalan di hadapan sekolah hadlajunya ialah 30km/jam sahaja.

Apabila sekolah ditutup, jalanraya menjadi lengang maka sudah semestinya pengguna jalanraya akan memandu kenderaan mereka melebihi 30km/jam. Jadi yang penting dan utama ialah memerangkap kesalahan trafik sebanyak yang mungkin, supaya banyak saman dapat dikeluarkan. Walaupun sekolah ditutup dan jalanraya lengang dan keadaan tidak merbahaya langsung, malah tidak logik langsung untuk memandu dengan 30km/jam dalam keadaan tersebut, ini semua tidak menjadi hal kepada kerajaan Malaysia.


PETAI JERUK SAMBAL BERLADA




nota:
alajsgdk kshsdg lajkagd
jssdh lhaerah kahad gadfsksr
klssg mascvaj kahsdl
kah kah kah
kah kah kah

nota:
kalau tak faham
pergi hantuk kepala

RAJA NAZRIN : JANGAN PERSENDA MAHKAMAH - mkini

Raja Nazrin Shah, hari ini menasihatkan pengamal undang-undang supaya tidak mempersendakan mahkamah selain membantu untuk tidak melengahkan perbicaraan.

Bertitah pada Majlis Konvokesyen Keenam Belas Peperiksaan Sijil Amalan Guaman Tahun 2010 Lembaga Kelayakan Profesion Undang-undang Malaysia di Kuala Lumpur, baginda mengingatkan bahawa profesion undang-undang adalah profesion yang dipandang mulia dan elit serta mempunyai peradaban, kesopanan dan etika tersendiri.

Baginda bertitah salah satu tonggak utama profesion undang-undang adalah etika dan moraliti; memastikan integriti undang-undang dan keadilan terhadap mahkamah dan begitu juga terhadap anak guam, dapat disempurnakan.

"Dalam melaksanakan tanggungjawab, mahkamah jangan sesekali dipersendakan, peguam seboleh-bolehnya wajib membantu untuk memastikan perbicaraan tidak dilengahkan dan peguam juga tidak harus dengan cara yang tidak profesional sengaja menyusahkan pihak lawan," titah baginda.

KAH KAH KAH…...

WOIT…WOIT….WOIT…

BLAH BLAH BLAH BOLEH BLAH

nota:
siapa tahu dimana nak dapat
belu petai jeruk dan ikan pekasam
kah kah kah


ZAMAN BODEK TELAH HABIS

KALAU NAK BODEK



nota:
kalau nak bodek
bodek betul betul
sila hadiahkan bra
ini kepada yang berkenaan
jika mahu dapat projek

tak perlu guna urusan ksu

tapi awas bra ini kena tupang


KONVENSYEN BIMBANG 6 KSU DIGANTI BUKAN MELAYU - mkini

Konvensyen tranformasi ekonomi bumiputera anjuran Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASA) hari ini menyuarakan kebimbangan terhadap pelantikan bukan bumiputera sebagai ketua setiausaha (KSU) di enam kementerian.

Menurutnya, kesemua jawatan tersebut sebelum ini disandang oleh KSU bumiputera.

Konvensyen itu bimbang pelantikan tersebut akan menjejaskan agenda pembangunan ekonomi bumiputera.

Menurutnya, dengan kuasa mutlak yang ada, mereka berupaya secara terang dan berselindung menggagalkan agenda pembangunan ekonomi bumiputera di kementerian mereka.

Enam kementerian tersebut ialah Kementerian Kerja Raya, Kementerian Pelancongan, Kementerian Tenaga dan Hijau, Kementerian Perdagangan Antarabangsa (MITI), Kementerian Sumber Manusia dan Kementerian Pengangkutan.

Perkara tersebut merupakan antara 13 resolusi yang diluluskan dalam konvensyen sehari yang berlangsung di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) di ibu negara hari ini.

Sehubungan itu, konvensyen berkenaan mendesak Majlis Tindakan Agenda Bumiputera (MTAB) mengambil tindakan dengan mengarahkan ketua setiausaha negara menukar KSN berkenaan jika mereka terbuka membelakangkan agenda ekonomi bumiputera.

PADAN MUKA…. KETUANAN MELAYU….…

..INGAT KALAU KSU ITU MELAYU…JAMIN DIA KERJA BAIK…..

KALAU KSU MELAYU JAMIN TAK RASUAH….…

KALAU KSU MELAYU …. JAMIN SEMUA KERJA BAIK…....

JADI MELAYU BUKAN SATU JAMINAN UNTUK KETRAMPILAN….….

…. SELAMA 50 TAHUN BANYAK KSU MELAYU… SEMUA HAMPEH…

....LAGI MELAYU LAGI HAMPEH…....

LAGI MELAYU LAGI KAKI BODEK…..…

ZAMAN KETUANAN MELAYU TELAH BERAKHIR…...

ZAMAN KETUANAN RAKYAT TELAH BERMULA…...

..ZAMAN BELI IJAZAH AKAN BERAHKIR…...

..ZAMAN SIAPA BIJAK…. DIA BERJAYA…..

ZAMAN BODEK TELOR MENTERI AKAN BERAKHIR…...

NAK BODEK TELOOOR RAJA GOPAL KENA PERGI INDIA ….
..

Tiada ulasan: