Khamis, 3 November 2011

Nak tanya JAIS antara Ratu Pondan dan Bob Lokman...mana nak kena sambaq api neraka.

Miss Transgender Malaysia 2011?.. Mana Jabatan Agama?



Hebat negaraku kini… Program berbentuk maksiat tiada siapa yang menghalang.. tapi Program yang menjurus kepada Islam dihalang dengan berbagai alasan..

Bob Lokman kini sedang diburu oleh JAIS untuk ditangkap kerana kesalahannya mengajar agama tanpa tauliah.

Dulu semasa beliau sering terlibat dengan program-program maksiat yang menjauhkan orang dari mengingati Allah dengan lirik dan muzik yang melalaikan. Beliau tidak pernah diburu atau ditangkap.Tetapi kini selepas beliau insaf dan mula berjinak-jinak dengan program agama dengan memberi peringatan dan berkongsi sedikit ilmu yang ada beliau diburu dan mahu ditangkap.

Anehnya bukan musuh Islam atau orang yang membenci Islam mahu menangkap beliau tetapi pihak berkuasa agama sendiri yang ingin berbuat demikian. Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS)

Tetapi kemana menghilang pihak berkuasa dari Jabatan Agama bila ‘Miss Transgender Malaysia 2011’ ini diadakan?


Dengan bertemakan ‘1 Malaysia Night’ Majlis ‘Fashion & Sense Gala Dinner’ telah diadakan di Ballroom Hotel Grand Season Kuala Lumpur pada Oktober lalu.

Majlis ini telah dianjurkan oleh PT Foundation’s Transgender Programmed an Mila Entertainment.

Acara atau Majlis ini dinamakan sebagai ‘Fashion and Sense’ tetapi disebalik nama tersebut adalah pertandingan ‘Miss Transgender Malaysia 2011’ atau Ratu Pondan Malaysia 2011.

Tiada ulasan: