Selasa, 27 Julai 2010

Sesat Lagi Menyesatkan di bawah Slogan 1Malaysia
Berita
Wokeh, kali ini aku nak dicuss pasal Pemimpin UMNO-BARISAN NASIONAL yang SESAT LAGI MENYESATKAN
nota : sebelom korang baca, aku nak korang baca betul2 khasnya di bahagian ayat yang distoke : ayat ini adalah stroke ,ini bukan fitnah tau.aku harap korang jangan la terpengaruh dengan tulisan aku ni, ini bukan Glokal dan tak tepati konsep 1Malaysia

Ok.aku baca isu di bawah ini:

SEKOLAH MURID MENGANDUNG DI MELAKA DARUL UMNO
Tidak lama lagi ada sekolah baru akan diwujudkan di Melaka. Sekolah ini bukan sebarang sekolah. sekolah yang cukup istimewa hasil idea kreatif Ketua Menteri Melaka. Sekolah Murid Mengandung. Tidak pasti di mana lokasinya serta siapa yang bakal menjadi guru besar dan tenaga pengajar.

Sekolah ini pastinya memerlukan tenaga pengajar yang ramai. Selain itu sekolah ini juga memerlukan sebuah kawasan yang luas. Untuk mendapat jumlah murid untuk dimuatkan ke dalam sekolah berkenaan bukannya satu masaalah.

Sepanjang Umno-BN memerintah Melaka cukup 'meriah' Melaka dengan kes-kes zina dan anak haram yang meningkat saban tahun. Semua itu boleh diperolehi sama ada yang terdapat dalam fail kes Jabatan Agama Islam atau yang bersepah di negeri Melaka ini.

Siapa pula tenaga pengajarnya bukan menjadi isu, kerana Ketua Menteri sudah pasti akan menggunakan kedudukannya mengarahkan guru di bawah kerajaan negeri untuk mengajar. Untuk menjadi guru besar juga tidak menjadi masaalah kerana lepas pilihanraya umum nanti, Dato Seri Muhamad Ali Rustam boleh menjadi guru besarnya!


Ok,aku baca di bawah ni pulak:

Kisah Anak Muhyiddin (TPM UMNO-BARISANN NASIONAL yang jadi Ustazah artis

Najwa Muhyiddin ustazah artis yang sedang meniti kegemilangan merupakan seorang siswazah jurusan Kejuruteraan Elektronik dari Melbourne, Australia. Najwa ingin menyemarakkan agam islam genre soul dan jazz di Malaysia terlebih dahulu. Walaupun menyedari dia anak kepada pemimpin nombor dua negara, Tan Sri Muhyiddin Yassin namun Najwa tetap dengan sifatnya yang selalu merendah diri. Nasiyd Lagu Kau Yang Punya mendatangkan tanda tanya sekali gus satu perkenalan serius Najwa kepada khalayak. Najwa juga bangga dapat berganding suara dengan Maliq untuk lagu Kau Yang Punya. Dua tahun lalu beliau mendalami bidang seni ini di Kolej Muzik Antarabangsa (ICOM), Kuala Lumpur, Najwa bakal terbang ke mekah Kolej Muzik Berklee, Massachusetts, Amerika Syarikat. untuk mendalami ilmu islam Muzik ~Sumber gambar dari carian google dan youtube.

Gambar-gambar keluarga solehin TPM Muhyidin Yasin












Ok,aku baca isu bergambar di bawah ni pulak:
Ashman - Anak Najib - PMROSMAH A.K.A ROSWAH UMNO-BN-APCO-YAHUDI beribadat berdakap/peluk dengan pelbagai perempuan.


PM 1Malaysia sedang beribadat / berdakwah dengan irama nasyid al arabiah wal kurma al unta poco-poco di atas pentas bersama isteri dan wanita UMNO/BN

Rosmah, PM Malaysia / Bini PM Malaysia beribadat dan berdakwah kepada dakap Lee Chong Wei




Rosmah, PM Malaysia / Bini PM Malaysia beribadat dakap/cium dengan artis Bollywood.

Rosmah, PM Malaysia / Bini PM Malaysia bersalaman cara 1Malaysia dengan MahaRaja Singapore



Ok.ini aksi Bini Ahli Parlimen BARISAN NASIONAL beribadat peluk cium lelaki lain depan-depan laki dia (tu tengah tersengih kat belakang)

Exco Pegerakan Puteri UMNO sedang Baca alquran ..

Tutup Aurat tapi..ehmm....Camni lah kan yang Allah suruh tutup aurat?Wanita UMNO solehah...
dan tidak lupa juga kepada Rakan Penyamun Kongsi UMNO dalam parti sekular Islam 1Malaysia BARISAN NASIONAL:MCA
Presiden MCA, Chua Soi Lek

Tok Ufti/Duit/Wang/Kuasa Mufti, Harussani wajib dakwahkan mereka yang dalam ICnya Berugama Islam terlebih dahulu sebelum ajak PAS bersatu padu. Islam duduk NO.1 , Moral/Akhlak No 2, Bangsa duduk NO. LAST!!!

Opsss.kepada Ularmak Ulamak Muda dan Tua dalam UMNO-BN jangan lupa.dakwahkan UMNO/BN yer. Sesungguhnya dakwah dari dalam itu hebat kesannya.Kita perlu jadi penyamun untuk dakwahkan ketua dan penyamun-penyamun Harta Negara /Rakyat

Errrk,,berani ker Tok mUFTI, ulamak tua dan ulamak muda UMNO nak dakwahkan anak-bini,family,ketua dalam parti Islam Yahudi Melayu UMNO/BARISAN NASIONAL

Jikalau berterusan begini..maka malaysia menuju kehancuran kerana pemimpin UMNO-BARISAN NASIONAL amalkan gaya hidup YAHUDI LAKNATULLAH

by this year..dahlah cukai minyak dan bahan makanan serta segala mak nenek cukai khas untuk rakyat 1malaysia tersayang sudah atau bakal dinaikkan UMNO-BARISAN NASIONAL-APCO-YAHUDI dalam lenggok bahasa menipu "Selaras".

Tiada ulasan: