Jumaat, 2 Julai 2010

CERITA HANTU BERTAMBAH SERAM

TUNGGU DAN NANTI APA YANG AKAN BERLAKU DI PARIS

BALA : “ YA SAYA HIDUP KERANA DAPAT DANA TAPI…..” – minsider

Detektif persendirian P. Balasubramaniam yang kini berada di luar negara mengakui “menerima pembiayaan” daripada seorang tetapi orang yang dimaksudkan bukannya mereka yang rapat dengan Pakatan Rakyat, tetapi ahli perniagaan permaidani yang dikenali sebagai Deepak Jaikishan.

Balasubramaniam yang semalam berhadapan dengan situasi enggan ditemui oleh Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) di London minggu depan atas faktor implikasi perundangan berkata, dia bersetuju dengan pandangan Zahrain Hashim dalam hal tersebut.

Bagaimanapun, dalam jawapan yang dihantar menerusi peguamnya Americk Sidhu beliau berkata, sumber kewangannya bukan daripada orang lain tetapi “dana” diterima ahli perniagaan.

“Saya merujuk kepada kenyataan Zahrain Hashim (semalam).

“Saya diarahkan oleh pelanggan saya untuk mengatakan bahawa dia menyokong penuh cadangan dibuat Datuk Zahrain atas alasan mudah yang mana wang yang digunakan untuk membayar perjalanan ke London dan penginapan adalah diperoleh daripada dana diterima daripada Deepak Jaikishan,” katanya.

Selepas portal-portal tempatan menyiarkan temu bual terbaru Balasubramaniam akhir tahun lalu beberapa pemimpin atasan Pemuda Pakatan Rakyat menyerahkan laporan kepada SPRM dengan menamakan Mohamed Nazim Razak dan Deepak sebagai dua individu utama yang perlu disiasat.

KENYAATAN PEGUAM BALA


I refer to the statement made by Independent MP Datuk Zahrain Mohamed Hashim in the lobby of Parliament this evening and reported in The Star online portal.

In this statement Datuk Zahrain has suggested that the "individual involved in sponsoring Bala in London" be investigated by the MACC.

I have instructions from my client to say that he fully supports the suggestion made by Datuk Zahrain for the simple reason the money he is using to pay for his trip to London and his hotel accommodation there is derived from the funds he has received from Deepak Jaikishan at the behest of Rosmah Mansor, who ultimately and unwittingly, is his sponsor.

Americk Sidhu
Counsel for P. Balasubramaniam


FRENCH PROSECUTORS TO INTERVIEW PI BALA OVER SUBMARINE – free malaysia today

French prosecutors will be interviewing private investigator P Balasubramaniam in Paris next week as part of their ongoing investigation into claims of corruption over a US$1.1 billion submarine deal linked to Najib Razak.

Balasubramaniam's lawyer Americk Singh Sidhu told FMT that he was informed by French lawyers of this latest development yesterday.

“Balasubramaniam will be travelling to Paris later next week to talk to the French prosecutors,” he said.

He added that it was an irony that the French prosecutors were ready to talk to Balasubramaniam but not the Malaysian Anti-Corruption Commission (MACC) officers.
He was referrring to the MACC's decision yesterday not to send its officers to London to record statements from Balasubramaniam in the murder trial of Mongolian Altantuya Shariibuu.

MACC deputy chief commissioner (operations) Mohd Shukri Abdull had said Balasubramaniam would instead be asked to answer questions which would be submitted through his lawyer in the form of a sworn statement or affidavit, as advised by the Attorney-General.

Americk said he was disappointed with the MACC's decision not to fly out to London to meet Balasubramaniam as was previously agreed upon.

“I just find it interesting that the French don't seem to have a problem in taking Balasubramaniam's statement unlike our MACC and its legal advisers,” he said.


KES PEMBUNUHAN ALTANTUYA TIDAK AKAN SELESAI

Amat jelas kes pembunuhan Atantuya dan pembelian kapal selam dari Peranchis ini tidak akan selesai.

Kes ini akan terus berpanjangan selagi Najib dan Rosmah cuba memainkan peranan dalam negara ini. Seluruh rakyat Malaysia semakin jelak melihat perangai Najib and Rosmah.

Najib dan Rosmah boleh menggunakan jentera daulah – polis, Sprm, media, lembaga kehakiman untuk melindungi mereka. Tetapi kes pembunuhan Altantuya dan kes jual beli kapal selam ini bukan lagi hanya kes pembunuhan di Malaysia. Kes ini telah pergi ke Eropah. Pada ketika ini siasatan kes ini sedang berjalan di Peranchis.

Apabila PI Bala berada di Eropah minggu hadapan – dia bukan sahaja akan mengadakan sidang media di London. Bala juga akan disoal siasat oleh pihak pendakwa Peranchis. Polis dan mahkamah Peranchis di Paris sedang menjalankan sisatan keatas penjualan dua buah kapal selam. Polis dan mahkamah Peranchis sedang menyiasat sama ada berlaku rasuah ketika jual beli kapal selam ini.

Polis dan mahkamah Peranchis menyiasat kerana syarikat yang menjual kapal selam ini ialah syarikat negara. Ertinya semua rakyat Peranchis ingin tahu 500 juta yang diberi kepada Razak Baginda itu duit berpunca dari mana.

Inilah indahnya globalisasi. Penyamun dan pengganas, pembunuh dan penipu dari Malaysia kini boleh ditangkap dan dicarakan di Eropah.



BUKAN SEMUA ZIONIS ITU YAHUDI - BUKAN SEMUA YAHUDI ITU ZIONIS

YAHUDI MENENTANG ISRAEL DAN ZIONIS

HUBUNGAN ANWAR DENGAN TOKPOH YAHUDI TERBUKTI INTIM - melayau

Kunjungan Anwar Ibrahim ke Washington bagi menjernihkan hubungan dengan beberapa tokoh Yahudi di sana baru-baru ini jelas membuktikan bahawa hubungan Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu dengan kumpulan tersebut memang intim, kata Muhyiddin Yassin.

Beliau seterusnya meminta rakyat menilai dan membuat pertimbangan sendiri mengenai perjuangan sebenar Ketua Pembangkang itu.

"Jelas terbukti, jadi kita harus buat pertimbangan apakah sebenar politik Anwar ini, untuk apa dia berjuang," katanya.

MALIKUL SEMBAB INI… BODOH SANGAT

TERLAMPAU BANYAK DAGING MELILIT KEPALA…. TU PASAL TAK BERFIKIR

KURANGAKN DAGING SIKIT... BARU OTAK BOLEh BERNAFAS


nota:
yang kita tentang bukan yahudi
yang kita tentang ialah zionisma

zionisma ialah fahaman yang menganggap:
1 - agama mereka sahaja yang betul
2 – bangsa mereka sahaja pilihan tuhan
3 – bangsa lain adalah kelas kedua
4 – tanah palestine adalah hak milik mereka kerana janji tuhan

itulah adalah asas zionisma.

bukan semua zionis yahudi – ada zionis tempatan
bukan semua yahusi zionis – ada yahudi menentang zionis.
malah 24 dari 25 orang nabi
yang nama ada didalam al-quaran
adakah yahudi hanya nabi muhamad yang arab.

BAKAR - KALAU TAK CUKUP BELI LAGI

PROTEST SUARA KEADILAN OLEH PERSATUAN MBSKT

MBSKT: mat bangang suka kena tipu

SUARA KEADILAN DI SAMAN RM200 JUTA , PKR TAK LAYAN - mkini

Felda hari ini menuntut ganti rugi sebanyak RM200 juta terhadap akhbar Suara Keadilan dan permohonan maaf dalam tempoh tujuh hari berhubung penyiaran artikel "Felda bankrap" oleh akhbar berkenaan.

Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Ahmad Maslan, berkata notis tuntutan saman fitnah itu sudah dihantar kepada PKR sebagai pemilik, Syarikat Pelita Koridor Sdn Bhd sebagai penerbit dan Syarikat Percetakan NPK Sdn Bhd sebagai pencetak, hari ini.

“Notis itu antara lain menuntut pampasan bagi kerosakan reputasi ke atas Felda yang didakwa bankrap oleh Suara Keadilan dalam akhbar itu yang bertarikh 22 hingga 29 Jun dengan tajuk 'Felda Bankrap',” katanya.

PERGI TANYA MAlAON INI

MINGGU LEPAS MALAON INI TIDOR DI FELDA MANA?

MALAON INI JANJI TIAP HUJUNG MINGGU AKAN TIDOR DI FELDA

NAMPAK MALAON INI PECAH JANJI

MINTA ZUL NORDIN SAMAN MALAON INI… 200 JUTA

KENAPA PAKAI PEGUAM ZUL NORDIN?

KERANA YANG DISAMAN BODOH... PEGUAM PUN MESTI PEGUAM BODOH


SILA TANYA DHL

BAWA ANK GAJAH INI LEBIH MURAH LAGI

PM 'MEMBISU ‘KOS BAWA ROSMAH KE NEW YORK -mkini

Najib Razak enggan mendedahkan kos yang dibelanjakan bagi membawa suaminya Rosmah Mansor ke New York, April lalu meskipun disdesak supaya berbuat demikian di Dewan Rakyat.

Dalam jawapan bertulisnya kepada N Gobalakrishnan (PKR-Padang Serai), Najib mengelakkan daripada memberikan sebarang jumlah.

"Kos perbelanjaan penginapan dan perjalanan Rosmah adalah termasuk di dalam perbelanjaan yang disediakan untuk perdana menteri, selaras dengan kedudukan beliau sebagai isteri perdana menteri,” kata Najib dalam jawapan satu perenggannya.

APA LAA GOBALA NI… TANYA YANG BUKAN BUKAN

INI BUKAN MACAM ANGKAT KOBIS DARI CAMERON HIGHLAND BAWA KE CHOW KIT

MESTI PANDAI PUSING PUSING

PERGI TANYA DHL…. BERAPA HARGA CARGO SAEKOR ANAK GAJAH DARI KUALA LUMPUR KE NEW YORK

KEMUDIAN….BARU TANYA NAJIB

BANDINGKAN HARGA.. BETUL ATAU TIDAK

KALAU CARGO ANAK GAJAH LEBIH MURAH...ERTINYA JAWAPAN NAJIB BETUL

Tiada ulasan: