Jumaat, 5 Februari 2010

Kes Liwat 2 - Sapa Nak Percaya ?
Analisis Isu
"Seluruh warga Malaysia yang waras pastinya meluat bila tengok muka si Saiful Bukhari Azlan yang mendakwa lubang pungkoknya telah dibalun oleh 'cotar tua' Anwar sepanjang tempoh 2 bulan sebelum kejadian terakhir di Unit 1511 Kondominium Mewah Desa Damansara pada 26 Jun 2008. Bayangkan dari mana si Saiful yang dah kena terajang dari UNITEN ni dapat duit sehingga mampu tinggal di kondominium mewah yang sewanya saja antara RM7,500 - RM15,000 sebulan.

Kenapa si Saiful ni sanggup diperalatkan oleh sang penguasa zalim dan jahat ? Tidak takutkah dia dengan ancaman Allah ? Apakah dia lupa apa yang telah terjadi kepada Mokhtar Abdullah, Rahim Noor, Azizan Abu Bakar, Aziz Shamsuddin dan para konspirator tahun 1998 ? Mungkin agaknya dia memilih jalan shortcut untuk hidup mewah seperti Umi Hafilda. Dan sekarang dia dapatlah hasil fitnah kejinya terhadap Anwar.

Cuba kita lihat fakta kronologi berikut ;


1- Beberapa hari sebelum 26 Jun 2008 - Pertemuan sulit antara Saiful dengan Najib (ketika Najib TPM) dibuat. Mula-mula Najib menafikan pertemuan itu tetapi kemudiannya mengakui dan menjelaskan pertemuan itu berlangsung kerana Saiful gagal di universiti dan meminta bantuannya untuk dapatkan biasiswa. Selepas itu barulah Najib memberi tahu pihak media bahawa Saiful diliwat Anwar. Khabarnya dalam pertemuan tersebut Saiful kelihatan cukup takut.


2- Pada hari Rabu, 25 Jun 2008 - Saiful telah bertemu dengan pegawai polis berpangkat tinggi Penolong Kanan Komisioner SAC Rodwan Mohd Yusof (pada waktu itu sebagai Timbalan Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah PDRM, sekarang Ketua Polis Melaka) di Hotel Concorde, Kuala Lumpur di bilik bernombor 619. Rodwan telah memainkan peranan penting bersama pasukan polis dalam kes liwat Anwar tahun 1998/99 dulu. Rodwan terkenal dengan peranannya mengambil sampel darah Anwar untuk ujian DNA tanpa mengikut lunas undang-undang. Dia juga terkenal dengan tuduhan meletakkan kesan DNA yang direka-reka pada tilam yang diusung ke mahkamah.


3- Tengahari Khamis, 26 Jun 2008 - Saiful mendakwa dia telah diliwat secara paksa oleh Anwar buat kali yang terakhir di sebuah kondominium mewah di Desa Damansara. Saiful juga mendakwa dirinya telah diliwat oleh Anwar sebanyak 8 - 9 kali sepanjang 2 bulan sebelumnya.


4- Pagi Jumaat, 27 Jun 2008 - Saiful pergi ke pejabat Anwar seperti biasa. Takde pulak dia mengadu yang lubang pungkoknya sengal atau sakit kepada sesiapapun di situ dan hadir dalam keadaan normal. Pada sebelah petangnya dia turut hadir dalam majlis anjuran Anwar Ibrahim Club di rumah Anwar. Dia turut membantu menghidangkan kopi kepada hadirin tanpa menunjukkan sebarang tanda-tanda ketidakselesaan.

5- Pada tengahari Sabtu, 28 Jun 2008 - Lebih kurang jam 2 petang, Saiful telah pergi ke hospital swasta Pusat Rawatan Islam (PUSRAWI) di Jalan Tun Razak. Dia mengadu kepada Dr. Osman yang dia merasa sakit dalam lubang pungkoknya selama beberapa hari. Pemeriksaan protoskopi (menggunakan alat protoskop yang bertujuan memeriksa hujung lubang dubur) oleh Dr. Osman menunjukkan tidak ada tanda-tanda penembusan atau kemasukan dan keadaan dubur serta rektum hujung usus adalah normal (masih dara). Selesai pemeriksaan, dia beritahu Dr. Osman yang dia telah diliwat oleh VIP. Dr Osman telah menasihatinya supaya buat pemeriksaan di hospital kerajaan.


6- Pada hari yang sama, Saiful pergi ke HKL. Meskipun HKL hanyalah terletak di seberang jalan, Saiful mengambil masa selama dua setangah jam untuk sampai ke sana. Tak tahulah siapa yang ditemui atau dihubunginya untuk berbincang dalam tempoh 150 minit itu. Di HKL, dia telah diperiksa oleh TIGA orang doktor pakar (Apa perlunya sampai 3 orang doktor). Dan ini satu perkara luar biasa. Ketiga-tiga doktor tersebut dalam laporan rasmi mereka menyebut : “Tidak ada rumusan hasil pemeriksaan klinikal yang dengan pasti dapat mencadangkan penembusan ke dalam lubang dubur …” Sekali lagi ia menguatkan kesimpulan yang dibuat Dr. Osman.


7- Saiful buat laporan Polis bertarikh 28 Jun 2008 di HKL yang dia telah diliwat Anwar pada tengahari Khamis 26 Jun 2008.


Kesimpulan ;


Begitu jelas pembohongan Saiful berdasarkan fakta berikut ;


1- Mengapa dia pergi HKL buat pemeriksaan dan buat laporan polis lewat 2 hari selepas kejadian liwat terakhir pada 26 Jun 2008 ?


2- Tiada sebarang laporan polis dibuatnya sepanjang tempoh 2 bulan yang dia dakwa lubang pungkoknya dibalun oleh 'cotar tua' Anwar sebanyak 8 ke 9 kali ? Malah sepanjang tempoh itu, dia berhubungan secara biasa dengan Anwar dan kesemua kakitangan di pejabat Anwar Ibrahim.


3- Seperkara lagi yang menimbulkan pertanyaan ??? Bagaimana seorang tua berusia 62 tahun seperti Anwar yang tulang belakangnya pun dah tak kuat (hasil pukulan Rahim Noor) boleh memaksa secara kasar si Saiful yang muda lagi tegap untuk melakukan hubungan seks luar tabii. Bukan setakat tulang belakang dah retak, malah 'cotar' Anwar pun dah tak power. Lembik. Ingat senang-senang ke nak balun lubang pungkok orang ?


Hanya orang gila dan kurang siuman saja boleh percaya dengan cerita budak paloi ni. Memang paloi pun. Sebab tu UNITEN terajang dia keluar.
Jika Kes Liwat 2 ini dibicarakan di Mahkamah Luar, awal-awal lagi DSAI dibebaskan manakala Saiful masuk penjara kerana membuat fitnah dan tuduhan palsu.


Namun perbicaraan masih diteruskan sebab inilah 'skrip' yang dimahukan oleh Maharaja Jib dan Maharani Mah serta sekutu-sekutu iblis mereka yang dilaknati Allah.
Marilah kita berdoa semuga Allah SWT menyelamatkan Anwar daripada fitnah yang keji dan jahat ini.
Jazakallah.

Tiada ulasan: