Selasa, 23 November 2010

Jika Anwar Tak Sama Dengan Aung San Suu Kyi,Pemimpin BN Sama Dengan Siapa?

Analisis Isu
"Image Hosted by ImageShack.usPemimpin BN menghalalkan pembunuhan antaranya As-Syahid Ust Ibrahim Libya kerana bimbangkan pengaruhnya :Firaun kerana takut kehilangan kuasa membunuh 70ribu anak lelaki yang lahir di zamannnya.

Pemimpin BN dalam mengekalkan kuasa menggunakan polis terutamanya dalam menyekat kemaraan Pakatan Rakyat :Firaun menggunakan tenteranya dalam menyekat dakwah yang disampaikan Nabi Musa a.s. hingga mengejarnya ke laut merah.

Pemimpin BN meletakan undang-undang manusia lebih tinggi dari Allah kerana bongkaknya:Firaun menyatakan 'Ana Robbakumul A'la' aku tuhan kamu yang paling tinggi pun kerana bongkaknya.

Pemimpin BN takut dengan DSAI yang pernah berada dalam kabinetnya hingga menjawat jawatan no.2:Firaun takut dengan Nabi Musa yang pernah tinggal dalam istananya.

Pemimpin BN dengan air mata rakyat mengaut segala khazanah mengayakan kroni dan anak beranak:Firaun tinggal megah di istananya pun dengan mengaut hasil titik peluh rakyatnya.

Pemimpin BN menggunakan ulamak jahat untuk menyekat kemaraan Pakatan Rakyat:Seorang Raja di sebuah negeri yang didatangi Nabi Musa setelah berjaya melarikan diri daripada Firaun menggunakan Bal'am Bin Ba'ura untuk menyekat kemaraan Nabi Musa.(Kepada geng 40 ulamak bertaubatlah,jangan jadi Bal'am Bin Ba'ura atau jadi barua)

Pemimpin BN suka menggunakan taktik kotor fitnah dalam memburukkan Pakatan Rakyat(terbaru isu banjir di Kedah hingga Sultan dukacita):Firaun juga menggunakan taktik fitnah dengan mendakwa Nabi Musa menggunakan sihir.

Terbaru;Pemimpin BN nak sekat Anwar dari meninggalkan Malaysia pergi ke luar Negara:Firaun juga cuba menghalang Nabi Musa dari meninggalkan Mesir.(Harap Pasir Salak dan Kinabatangan boleh baca!!!)

Tiada ulasan: