Jumaat, 29 Julai 2011

MALIKUL BERFATWA LAGI

THE GOOD THE BAD AND THE STUPID






MUHYIDDIN JUMPA 100 MP, TANDA NAJIB BAKAL DISINGKIR: CHEGUBARD – keadilan daily

Pengerusi Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM), Badrul Hisham Shaharin mendakwa Datuk Seri Najib Razak bakal menerima nasib sama dengan Abdullah Ahmad Badawi yang disingkirkan sebagai Perdana Menteri.

Ia berikutan pertemuan Timbalan Perdana Menteri bersama 100 ahli parlimen BN semalam yang dilihat sebagai langkah awal Muhyiddin Yassin meluaskan pengaruhnya.

BIAR BETUL…. kah kah kah..

NAMPAK NYA KITA AKAN ADA PM BARU… kah kah kah..

..APA AKAN JADI KEPADA FAT LADY OF MALAYSIA?.... kah kah kah..

BAYANGKAN KALAU MALIKUL JADI PM MACAM MANA AGAKNYA?... kah jkah kah…

KALAU MALIKUL BIJAK… DIA AKAN TANGAKAP NAJIB DAN ROSMAH… kah kah kah..’

..DENGAN SERTA MERTA RAKYAT AKAN SOKONG…. kah kah kah…

NOTA:
rakyat sedang menunggu pm baru
rakyat dah bosan dengan rosmah dan isterinya



KERANA HANTU GEROMBOLAN MENANG

BUKTI APA LAGI?



KEMUKAKAN BUKTI JIKA BENAR ADA PENGUNDI TIDAK SAH : SPR – beerita hairan

Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) hari ini meminta mereka yang mendakwa wujud pengundi bukan rakyat Malaysia yang sah dalam daftar pemilih terutama di Sabah supaya mengemukakan bukti.

Timbalan Pengerusinya, Wan Ahmad Wan Omar berkata, ini kerana dakwaan tanpa bukti seolah-olah mempersendakan pengiktirafan kewarganegaraan seseorang yang dikeluarkan Jabatan Pendaftaran Negara.

"Kalau ada yang syak wasangka, jangan terus buat andaian yang bukan-bukan. Saya minta mereka tampil tunjukkan bukti," katanya kepada pemberita selepas mengadakan perjumpaan dengan Pejabat Pilihan Raya Sabah, di sini

TAK PAYAH LAAA SEKARANG MINTA BUKTI…. kah kah kah..

..INI MACAM KERJAAAN MINTA PELAJAR HATAR MEMO TENTANG AUKU… kah kah kah..

...TIAP KALI ADA STUDENT PROTEST... KERAJAAN MINTA HANTAR MEMO... kah kah kah..

INI TIPU HELAH NAK MENIPU…. kah kah kah..

EMPAT TUTUTAN ITU APA CERITA….. kah kah kah…
NAK TUNGGU BERSIH 3.0 KE?..... kah kah kah..

TUNGGU 4 BULAN LAGI…. kah kah kah…





SIAPA TERORIS DAN SIAPA TERER?

BERI ARAHAN BUNUH IALAH TERORIS




MY NAME IS FAREEZ - I'M NOT A TERRORIST (28 July 2011)

Susulan laporan penahanan saya dan aktivis Bersih lain semalam, sehingga tempoh 24 jam ini saya telah diserang hebat di twitter, facebook dan blog pro-Umno bahawa kononnya saya ditahan kerana cubaan sabotaj terhadap program edaran Jalur Gemilang semalam.

Malah ada yang melampau sehingga mendakwa bahawa saya merancang mahu memcederakan dan membunuh YAB Perdana Menteri semalam hanya kerana kapasiti lain saya sebagai pengasas Pertubuhan Revolusi Anak Muda Malaysia (PRAMM).

Ingin saya ingatkan kepada tentera media upahan Umno dan Najib, hatta Papa Gomo sekalipun, bahawa jika Najib terus-terusan menipu, menindas dan membuli rakyat, bukan sahaja rakyat akan menolak beliau dan Umno-BN pada PRU13 kelak, malah tidah mustahil ada yang akan sanggup membunuhnya juga nanti.

Maka, demi memelihara keselamatan YAB PM, saya menggesa agar seluruh jentera Umno jangan pernah mencabar kesabaran rakyat lagi.

Penahanan semalam juga menggambarkn seolah saya dan aktivis lain umpama pengganas di negara ini. Hanya sebuah kerajaan yang bersalah pada rakyatnya sahaja akan takut berhadapan dengan rakyatnya.

"Dear PM, my name is Fareez. And I'm not a terrorist."

Saya hanya seorang rakyat. PM adalah hak rakyat. Maka adalah hak untuk saya berjumpa dan menegur PM kerana PM itu milik rakyat. Demi Rakyat, saya sayangkan negara saya. Demi Rakyat, saya mahu PM letak jawatan.

Sekian. Terima kasih.

Mohd Fareez Kamal Intidzam
Political Secretary to YB Zuraida Kamaruddin
Contact No.: 0133367701 (BBM 20C9179)

Tiada ulasan: