Selasa, 3 Mei 2011

Elakkan anak anda daripada menonton Buletin Utama TV3.. Buletin Sex..


Nasihat kepada ibu bapa dan penjaga yang mempunyai anak-anak kecil atau remaja di bawah umur, elakkan anak anda daripada menonton Buletin Utama TV3, kerana media arus perdana milik kerajaan itu kini menjadi penyebar video lucah yang akan merosakkan minda dan akhlak anak-anak anda.
Di bawah ini salah satu rakaman yang membuktikan bahawa Kerajaan pimpinan Najib Tun Razak di bawah slogan Sapu Malaysia kini sudah mula membawa anjakan paradigma baru kepada masyarakat. Kerajaan kini secara perlahan-lahan mahu rakyat menerima bahawa penyebaran video lucah adalah perkara biasa yang harus dihalalkan di Malaysia.
Barangkali industri video lucah akan mula berkembang di Malaysia selepas satu persatu usaha menghalalkan penyebaran video lucah dilakukan oleh kerajaan UMNO PORNO.
Usaha ini dilihat serupa dengann usaha yahudi menyelitkan unsur-unsur seks di dalam kartun-kartun untuk merosakkan minda anak-anak orang Islam, Yahudi sengaja menimbulkan perasaan ingin tahu di dalam diri anak-anak orang Islam mendorong mereka kepada seks.
Malah usaha kerajaan Sapu Malaysia merosakkan minda masyarakat dilihat lebih exstreme lagi berbanding Yahudi. Dengan alasan mahu menegakkan kebenaran, Kerajaan Sapu Malaysia menggalakkan anak-anak kita untuk mencari video seks di internet sekaligus merosakkan minda mereka.

Kerajaan Sapu Malaysia yang menerima nasihat dari Yahudi APCO nampaknya jauh lebih jahat dari Yahudi itu sendiri. Apa pun alasannya, tujuan kerajaan adalah untuk menggalakkan anak-anak orang Islam menonton video lucah.

ReJaM© "Kerajaan ini mahu menghancurkan anak-anak anda. Inikah kerajaan yang harus anda sokong?"

Tiada ulasan: