Sabtu, 2 Oktober 2010

MALAPETAKA AKAN BERLAKU KALAU PR PERINTAH MALAYSIA



Berita
"Najib kelihatan begitu resah jika PR berjaya menakluki Putrajaya pada PRU - 13 kerana ini akan memberi satu malapetaka yang buruk buat geng - geng gerombolan tapi bukan pada kebajikan dan pembangunan rakyat.Oleh itu rakyat perlu bijak membuat pilihan untuk membenamkan kepala Mat Monggol dan geng - geng nya ke dalam lombong pasir.

Dalam pada itu seluruh Malaysia a.k.a 1 malaysia harus bersiap sedia kerana lebih dari 6 malapetaka akan menimpa 1 malaysia di mana poket Rosmah yang di dahulukan dan Vincent Tan di utamakan sekiranya Anwar Ibrahim dan "A - Team" nya berjaya menakluki Putrajaya.

Malapetaka 1.
-Institusi Kehakiman akan "dibersihkan" dan jikalau ini terjadi Razak Baginda,Sirul Azhar dan Azilah akan di bicarakan semula mengikut perundangan yang sebenar.

Malapetaka 2.
-Kes kapal selam akan di siasat termasuk lah komisyen - komisyennya sekali dan pada ketika itu perkhidmatan Polis peranchis akan menghantar beberapa wakilnya untuk membantu siasatan.

Malapetaka 3.
-Buat pertama kalinya akaun Petronas akan di audit dan di akal itu kita akan lihat entah berapa ratus ekor "jembalang - jembalang" yang tergopoh - gapah cabut lari meninggalkan malaysia.

Malapetaka 4.
-Laporan kewangan SUKOM 98 akan di siasat dan di audit sepenuhnya dan di kala itu andainya itu berlaku sudah pastinya hal ini akan di bawa masuk ke dalam parlimen, maka satu lagi SELCAT Parlimen malaysia akan di tubuhkan buat pertama kali dalam sejarah.

MalaPetaka 5.
-Kes pembunuhan beramai - ramai di kampung memali yang terjadi pada tahun 1985 akan di buka semula dan ramai "dracula - dracula" akan di tangkap dan di siasat secara beramai - ramai.

Malapetaka 6.
-Kes lubuk merbau akan di buka semula dan kita akan lihat berapa ramai "bulldog - bulldog" yang akan di hambat dan di siasat semula.

Malapetaka 7.
-Mahasiswa akan memperoleh semula kuasa autonomi mereka dan ini akan menyebabkan geng - geng Pro - M akan bersumpah untuk memastikan agar United Malays National Organisation tidak akan bangkit semula dari kubur untuk menjadi "Pontianak Jibam - jibam"

Malapetaka 8.
-Kes mati dalam penjara akan di siasat.

Malapetaka 9.
-Kes Rogol sampai bunting dan "putus puting" suatu masa dulu di melaka juga akan di siasat semula sampai ke lubang ular tedung.

Malapetaka ke 10.
-Semua harta - harta Mama penguin akan di rampas dari beg Vuitton sampai le ke spender - pender Calvin Clein nya.

Malapetaka Ke - 11
-Mat Monggol akan kena tempeleng pasal cakap " I Hep U Hep Mi"

Malapetaka ke-12

Semua orang dan seluruh malaysia tak akan jadi bodoh buat selama - lamanya

Malapetaka ke-13
-Lihat mahkluk di bawah

Berok - berok ni akan terus ketawa kah..kah..kah..











Re: Malapetaka akan berlaku kalau PR Memerintah Malaysia (Score: 1)

kalau tak menang pada pr13 nasib anwar bertambah parah, nasib rakyat malaysia bertambah terseksa dengan barang naik dan terus naik, pemimpin umno bertambah kaya dan raya setiap hari, samiey vullu bertambah dukalara....beli jual botol....jadi keling botol.........?

Tiada ulasan: