Isnin, 26 Julai 2010

Kenapa Rosmah Mansor suka sangat dengan bintang-bintang filem?!
Komentar
"Selepas Salman Khan dan Shah Ruth Khan dari Bollywood, kini Robert De Niro. Agak-agak kenapa Rosmah Mansor suka sangat dengan bintang-bintang filem? Adakah kerana susuk tubuh mereka yang berketul-ketul? Atau adakah kerana dimata semua perempuan-perempuan yang menggilai bintang-bintang filem lelaki ini semuanya seksi dan boleh membuat mereka teruja, dan boleh bikin mereka 'stim'?

Bintang filem dari Hollywood ini yang menjadi pujaan ramai wanita di-dunia sehinggakan ada yang sanggup dibawa ke ranjang secara percuma hanya kerana ingin tidur dan melakukan sek dengan De Niro ini khabarnya sedang berada di ibu kota sejak hari Khamis malam lepas untuk satu 'private visit'.

Pemenang Oscar ini terbang melalui Singapura lewat tengah malam Khamis ke KLIA.

Robert De Niro telah melalui pemeriksaan Imigresen dengan menggunakan nama lain kerana dia tidak mahu di kenali.

Penerbit filem, pengarah dan aktor yang versatile ini yang terkenal dengan filem-filem klasik seperti The Godfather, Raging Bull dan The Good Shepherd dijangka akan berada di sini sehingga tengah malam ini dan akan berlepas pulang awal pagi esok.

Adalah dipahamkan yang 'private visit' De Niro ini adalah diatas jemputan Rosmah Mansor yang sebelum ini telah berjumpa dengan De Niro pada bulan April lepas semasa Rosmah Mansor berada di New York (semasa menghabiskan wang kita semua dengan iklan dalam akhbar yang bernilai hampir 1 juta ringgit).

Rosmah Mansor mendakwa yang De Niro telah berjumpa dengan beliau dan semasa perjumpaan itu De Niro telah berkata "You are very engaging. I would like to see you again..". (Rosmah yang kata...bukan laporan akhbar atau mana-mana pihak. You are very engaging??? Kah..Kah..Kah..)

Kemudian Rosmah pula membalas "Please come!" (Aikkk...lain macam saja respon??!!..Kah..Kah..Kah..)

Robert De Niro dijangka berjumpa dengan Rosmah Mansor malam ini dalam satu majlis jamuan (Mana ini gurkah-gurkah politik di'port' sudah dapat ini news pun tak tau lahh...)

Tiada ulasan: